Førskoledag fredag 7. juni

Jenter i klasserom

Kjære skolestarter
Vi vil gjerne få invitere DEG til førskoledag på skolen. Du vil få treffe noen av lærerne som jobber på skolen, og du vil møte noen av kontaktpersonene på Aktivitetsskolen. Viskal ha samlingsstund i klasserom, oppgaver og lek i gymsalen. Det blir en morsomdag!
Vi skal også ha en matpause - så du må ta med deg mat og drikke. I friminuttet for du hilse på fadderklassene dere får til høsten. Vi skal ut og leke, så du trenger klær du kan leke i. Og det viktigste - du får treffe de andre elevene som også skal begynne på skolen sammen med deg.

Kjære foresatt
Vi tror dette kan være kan være en nyttig og hyggelig anledning for barna å bli kjent med hverandre. Vi deler elevene i tre grupper for dagen. Dette er ikke klassen eleven skal starte i. Elevene må følges og hentes av foresatte på førskoledagen. Det begynner i samlingssalen kl 09.00 og barna kan hentes 12.00 samme sted. Vi krysser barna ut på kontrollert måte. Mens barna er i aktivitet blir det et kort foreldremøte for de foresatte. Det vil også bli foreldremøte første skoledag i august.

Vennligst bekreft via denne linken om dere kommer eller ikke på førskoledagen: