Skolefrokost

søknad

Frokosttilbud på Trosterud skole - en god start på dagen!

På Trosterud skole ønsker vi å legge til rette for en positiv og energifylt start på dagen for våre elever. Derfor tilbyr vi frokost for elever på 5.-7. trinn hver dag i samlingssalen fra kl. 07:45 til 08:30.

Dette frokosttilbudet gir elevene muligheten til å få en rolig start på dagen mens de nyter frokosten sammen med vennene sine. I en avslappet atmosfære kan de dele gode samtaler før skoledagen begynner for fullt.

Hver dag serverer vi et utvalg av brødmat, slik at elevene selv kan lage det de har lyst på. I tillegg tilbyr vi noen dager ekstra godsaker, som for eksempel deilige smoothies, for å gi en ekstra helseboost til starten av dagen. Men det er fredagene som virkelig skiller seg ut, da vi serverer deilige toast og varm kakao – en tradisjon som er svært populær blant elevene!

Vi tror på verdien av å starte dagen med et balansert måltid og positivt fellesskap. Frokosttilbudet på Trosterud skole er mer enn bare et måltid – det er en mulighet for elever å lade opp til dagen både fysisk og sosialt.

Vi gleder oss til å ønske elevene velkommen til frokost hver morgen, og ser frem til å fortsette å skape gode minner og styrke fellesskapet på Trosterud skole!