Trosteredet

et rom med biljardbord og stoler

På Trosteredet ønsker vi å tilby et morsomt og inkluderende etter-skole tilbud for våre elever på 5.-7. trinn. Etter en lang dag med skolearbeid, er Trosteredet det perfekte stedet å slappe av, ha det gøy og utfolde seg kreativt.

Vi har satt sammen et variert utvalg av aktiviteter som passer for alle interesser og humør. Enten du er en gaming-entusiast, en kunstnerisk sjel eller bare vil slappe av og prate med venner, så har vi noe for deg!

For de som elsker å spille, har vi alt fra Nintendo Switch og Playstation til biljard og bordfotball. For de kreative sjelene tilbyr vi også aktiviteter som perling, maling og tegning. Og for de som bare vil slappe av og henge med venner, har vi sofaer hvor du kan slenge deg ned, nyte en god samtale og koble av fra skolestresset.