Ferietilbud for 5.-7.trinn

Barn i skogen

På Trosterud skole tilbyr vi spennende og varierte aktiviteter for elevene på 5.-7. trinn i alle skolens ferier. Uansett om det er vinter-, påske-, sommer- eller høstferie, har vi et mangfoldig utvalg av aktiviteter som sikrer at hver ferie blir en minneverdig opplevelse.

Vi arrangerer alt fra morsomme turer til lokale attraksjoner som bowling eller andre spennende steder, til å tilbringe kvalitetstid på Trosteredet med gaming, kreativ utfoldelse og sosialt samvær.

En annen populær aktivitet er matlaging på et av skolens kjøkken. Her får elevene muligheten til å lære grunnleggende matlagingsferdigheter og samtidig være sammen med venner.

Vårt mål er å sikre at alle elever har en meningsfull og hyggelig ferieopplevelse. Vi ønsker spesielt å legge til rette for de elevene som kanskje ikke har andre planer eller aktiviteter å delta på i ferien. Ved å tilby et variert utvalg av aktiviteter, ønsker vi å skape muligheter for nye opplevelser.

Ferietilbud påskeferien 2024 for 5.-7.trinn: