Velkommen til førskoledag!

Barn som løper i gresset.

På denne dagen får våre kommende elever treffe noen av skolens lærere og kontaktpersonene på Aktivitetsskolen. De får oppleve hvordan det er å være i et klasserom og ute i et eget friminutt sammen med faddertrinnet. Husk å ta med deg mat og drikke og klær du kan leke i både ute og inne.

Vi møtes i skolens samlingssal kl 8.30. Elevene på årets førstetrinn skal underholde før skolestarterne blir delt i grupper. Gruppene går deretter til et klasserom hvor dere skal ha en spennende dag sammen med lærere og ansatte på Aktivitetsskolen.

Foreldremøte kl 09.00 – 12.30

Foreldrene dine skal bli igjen i samlingssalen. Der er det foreldremøte med rektor Henriette og assisterende rektor Heidi og avdelingsleder Astrid. Vi voksne skal snakke om hvordan vi har det på Trosterud skole og hvordan det er å være både elev og forelder her hos oss.

Vi gleder oss til å møte alle som skal begynne på Trosterud skole og Aktivitetsskole til høsten. Vi er sikre på at dette blir en morsom og variert dag.

Velkommen!