Årsplan for Aktivitetsskolen 2017-18

Fiolin på AKS

I år har vi hatt en spennende oppstart av Aktivitetsskoleåret. Med gratis kjernetid på både 1. og 2. trinn, trinninndelte baser og MerLæringsressurser som bistår i koordineringen av innhold og aktiviteter i skole og AKS har vi utviklet tilbudet vårt ytterligere. Våren 2017 forberedte Aktivitetsskolepersonalet innholdet til årsplan for 2017-2018. Vi ønsket i år å i enda større grad enn tidligere koordinere våre planer med skolens årsplaner. Dette arbeidet legges til høsten, og årsplanen er nå ferdigstilt inkludert høstens endringer. Du kan lese årsplanen her. Årsplanen tar utgangspunkt i Rammeplan for AKS, Kunnskapsløftet (LK06) og de ressursene vi har både i personalet og i nærmiljøet vårt.
Vi ønsker fortsatt god aktivitetshøst på AKS, og minner om mulighet for påmelding på Friluftsgrupper (2. trinn heldagsplass) og Svømming (1. trinn heldagsplass og 3. trinn) denne uka.
Foto: Johannes Sunde for Aktivitetsskolen Trosterud