100-dagersfest på 1. trinn

100

Elevene hadde i lekse til denne dagen å ta med seg en pose med 100 ting i, som de stolt fikk vise frem til klassen og henge opp i klasserommet. Videre lagde elevene sitt eget 100 dagers slips, og tegnet et monster bestående av 100 kroppsdeler. I tillegg fikk de prøve seg som detektiver. Rundt om i Paviljongen var alle tallene mellom 1-100 hengt opp. Alle tre klassene gikk samtidig rundt og lette etter tallene, som de så farget på et ark. Under lunsjen fikk elevene utdelt et 100 dagers diplom, som viste at de hadde gått 100 dager på skolen. Dagen ble avsluttet med at alle tre klassene lagde et felles 100 tall ute i skolegården. Det var en kjempeflott og engasjerende dag for elevene og de voksne på 1. trinn.

Gratulerer til alle elevene på 1.trinn med 97, 98, 99, 100 og til slutt 101 dager på Trosterud skole og AKS!